the story telling time

rindu (':
Ahad, Jun 05, 2011 ? 0 Atashinchi ?
assalamualaikum
soryy da lame ta updates blog .
harituh try sign in ta bole , cemas juga lah kan , 
now, naseb baek da okayy , so still bole berblogging lagi la (:

apa plan cuti-cuti nih ?
minggu pertama balix ke kedah , 
minggu kedua untuk hw saya dan kawan2 (:

========================================
kedah <---- 30 mei - 5 jun 

30 mei - 31 mei 
stay sat at hotel sri malaysia p.pinang .
pi makan angin , makan nasi kandar . makan char kuey teow 
pehh , sedap2 . :D



=======================================

balik kg . macam2 jady . 
pi mandi air terjun dekat titi hayun dan batu hampar .
syok2 , smpai tangan luka . hehe :P

pi makan kenduri (:




=========================================

maybe satu hari nanty tuka lah . insyallah (:

mr bubu , belikan tau tudong nih dekat orang :)
anda suda janji kan bubu 


=======================================

ha , nih time tengah bosan .
tatau la gmba apa ak tangkap . 
kau tgk jela (:



====================================

terima kasih ya Allah , kau selamat kan , kau panjang kan umor kami sekeluarga ya Allah 
tidak tahu lah apa akan jadi pada kami kalau kejadian tuh benar2 terjadi .
mungkin saya tidak bernyawa lagi (':
terima kasih 



Lots Of Smile For Readers :)




Older Post . Newer Post


♥ let's bring its HALAL. :) INSYALLAH .