the story telling time

:')
Ahad, September 11, 2011 ? 0 Atashinchi ?
semalam jumpa someone , sumpah happy gila (:
rindu dy sgt2 .
dah setahun ta jumpe .
da tetapkan da , na jumpe , setahun sekali je . 

perasaan bila depan dy , sumpah macam na nangis (':
tapi kena tahan , ta bole nangis depan dy .
kena sorok perasaan tuh depan dy .
tana dy menyesal .

03 by ~TheMironist

tpy perlu ke aku tunjuk kesedihan aku depan dy ?
perlu ke dy tau betape aku syg dy ??
perlu ke seorang laki tuh tau yg aku sgt rindukan ny ??

taking some pictures. | 67 фотографий

perlu ke aku terima dy setelah ap yg dy buat dulu ??
perlu ke aku hilangkan perasaan benci aku pada dy dulu ??
patutkah aku hadapi tamparan hebat dari dy buat kali yg ke 3 ??
perlu ke aku lupekan dy , teruskan hidup aku tanpa dy ??
perlu ke aku terus simpan dy dalam hidup aku ?
kenape kau baru sedar lepas aku pergi dalam hidup kau ?
perlu ke aku bagi dy peluang lagi ?

MeiDu




Lots Of Smile For Readers :)




Older Post . Newer Post


♥ let's bring its HALAL. :) INSYALLAH .