the story telling time

come on 2012-B22 !
Selasa, Januari 22, 2013 ? 0 Atashinchi ?
tak salah kalau buat benda yg kita minat
betol tak ?
minat masing-2 . tak semua suka apa yg kite buat skng .
ada yg tak paham . 
ada yg cakap benda ni semua annoying . 
tapi pada sapa yg join bende nih . seriously . tak tergambar bestnya
walaupun ad pahit getir sikit . normal lahh
tak semua leh wat cm kite . 
kuat tau korg . !

tetibe teringat mase induksi bpc lepas . 
ad sorg siswi bgtw ak , dy jeles gile tgk komander mase makan breakfast tady .
nampak unite sgt . susah nak nampak komander mcm nih time ko. 
kannnn ? ak pun rase bestnya kat situ . hahaha

andddd . untuk pengetahuan semua . tak semestinya jadi komander kau lupe blajo
ad jeh senior ktwg skng pointer gempak gile . 
dorg bz kot . so yg le yg tak bape nak bz nih asal pointer tak gempak mcm dorang ?
siswi tuh tanye ak " asal komander ramai dl ?" ak pun tatau na ckp ap . 
acctually nihh semua kehendak sendiri . kau nak . kau buat . kau dapat .
ak ingatkan diri ak gak . sebab ak pun baru ag join bende ni.

bapak ! org perli siakk . 
ada ak kesah ? 
dorg jeles sbb kite dapat uniform . dorg tade .
ktwg kuat . kau ? hahahah !
ktwg ad big family kat sini . kau ?? 
dorg tak rase ap yg kite lalui sebelum dapat bende tuh semua.
bagi ak . tak kesah lah ap pun org nak perli . 
janji ak tau ap ak buat n tak kacau org .
kau caye at diri kau lahh :)

syg korang dohh . batch 22 jengking :D







Lots Of Smile For Readers :)




Older Post . Newer Post


♥ let's bring its HALAL. :) INSYALLAH .